poniedziałek, 30 marca 2015

W tym samym świetle

Art - Piaskownica kusi nową, śliczną paletą kolorów - Urodzinowe kolory - edycja Maryszy.
Miałam chęć, jak zwykle na mandalę, ale...
...zrobiłam zawieszkę!
Myślę, że mieści się w kolorach, o ile metalowy słonik uznamy za szarość...
A mandala pewnie i tak powstanie...






























Wszyscy jesteśmy skąpani w tym samym świetle.

Rumi




Zawieszki lubię fotografować na zewnątrz, w ogródku, ale niestety wieje zbyt mocno. No i pada.
Musiała mi więc wystarczyć mini sesja w domu.

Ściskam cieplutko :**


PS. Przez najbliższe około dwa tygodnie będę pojawiać się na blogu rzadziej. Nadrabiam nieco stracone inne sfery życia...I nie o święta tu chodzi ;)))))))) xo xo

5 komentarzy:

  1. ... wariacja na temat łapacza snów ... pomysłowo, kreatywnie, jak zawsze u Ciebie :) ****

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw łapacza snów jest świetny, kolor i wszystko też, a słonik zdobył moje serce C: Urocza zawieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta zawieszka :)) pomyślałam o córce, bo właśnie zmienia dodatki w pokoju na odcienie fioletu i taka zawieszka pasowałaby idealnie :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się podoba, że inaczej choć uwielbiam twoje mandale :) http://handmadebyki.blogspot.com/2015/04/2-zaproszenie-na-bogato.html

    OdpowiedzUsuń