poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Na własne oczy widziałam

Zrobiłam jeszcze jeden kolaż ze swoim odbiciem.
Tym razem do kwietniowego wyzwania w scrapkach-wyzwaniowo - Gustav Klimt.
Jak się domyślacie praca ma być inspirowana twórczością tegoż artysty.
Dla mnie inspiracją stał się kolor i częsty motyw - kółeczka i kwadraciki.

Kolaż ma wymiary 24cm x 18cm
Pióro na głowie to moja najnowsza zdobycz - wykrojnik piórkowy Tima Holza Sizzix :)))
Upolowałam w sklepiku "Na Strychu".














Na własne oczy
widziałam
podróż do wnętrza siebie
która
nowy wymiar
jej życiu
nadała










Szukałam dodatkowo jakiegoś fajnego cytatu, który pasowałby do tego obrazka.  I znalazłam dwa.


Dusza powinna mieć zawsze uchylone drzwi, aby być gotowa na nadejście ekstatycznego przeżycia.

Emily Dickinson



Nagle owładnęło mną przemożne wrażenie, jakbym właśnie wyłonił się z gęstej chmury. W jednej chwili wiedziałem: teraz jestem sobą! To było tak, jakby za mną znajdowała się ściana mgły, a po jej drugiej stronie jeszcze nie było żadnego <Ja>. Ale w tym momencie natknąłem się na siebie. Wcześniej też istniałem, ale wszystko tylko mi się zdarzało. Teraz ja zdarzyłem się sobie.

Carl Jung
(tak opisuje swoje doświadczenie, które przydarzyło mu się w wieku dwunastu lat)




Mam jeszcze piękny kubeczek z Klimtem, ale właśnie wyładowała mi się bateria w aparacie a nie zdążyłam zrobić mu zdjęcia wcześniej. Może innym razem nadrobię :)


Pozdrowienia serdeczne ślę :**

8 komentarzy:

  1. Jak to u Ciebie - wyjątkowo :) bardzo oryginalnie, podoba mi się ten potrójny portret.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba...tak tajemniczo i zawile, twój obrazek pokazuje że kobieta ma wiele twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A very spezial and good work! I like it really! Thank you for join our challenge at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous interpretation of Klimt's work. Thank you for joining us at scrapki-wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, I love your page! ORIGINALE! Yeah! Thanks for joining in at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. prze-pię-kne! uwielbiam Twoje pomysły i Twoje cytaty! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólne znęcanie się nad Klimtem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Such a creative touch! Thank you for joining our April challenge at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i wyjątkowa! Cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń