piątek, 17 kwietnia 2015

Rób albo nie rób

Poeksperymentowałam. Raz na jakiś czas muszę:)
Okazją do tegoż eksperymentu stało się wyzwanie na blogu Retro Kraft Shop - praca w stylu steampunk.
Najpierw wygooglałam, co to ten steampunk, no i... poszalałam.
Trzeba było wybrać z podanej tabelki trzy wyrazy z rzędu w pionie lub w poziomu, lub ukośnie, które mają być tematem pracy.
Mój wybór padł na - złoto - metal - skrzydła.
Zrobiłam rameczkę o wymiarach 21,5cm x 27cm z zawieszoną na druciku w środku owalną bazą z kartonu. Z pustym tłem.
Pokombinowałam też z kolorami tła do zdjęć. Zamiast gołej ściany poprzykładałam różne kolory papierów. Wszystkie UHaKi.
















Rób albo nie rób;
nie ma próbnego podejścia.

Yoda




















Myślę, że te trzy elementy - złoto - metal - skrzydła są dobrze widoczne.
No i to chyba wszystko na dziś?

Pozdrowienia serdeczne ślę:**

3 komentarze:

  1. Na czarnym tle wygląda intrygująco! Ale na każdym w ogóle pięknie :) A ja wybrałam te same elementy, o :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt! Niby prosta, a ogromnie pomysłowa kompozycja, i jak zmienia charakter wraz z tłem... naprawdę super!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam - bardzo moje kolory; i swietny pomysł połaczenia tego w komplet czterech prac; a ta żaba .... zazdraszczam, chętnie bym ukradła :)

    OdpowiedzUsuń