środa, 20 maja 2015

Chwytaj dowcip i zdmuchnij dmuchawca :)

Ha! I znowu "złapałam" w aparat mnóstwo zdjęć. I sama się załapałam też! A jakże ;)
A wszystko z powodu dmuchawców.
W Art - Piaskownicy jest bowiem dmuchawcowe wyzwanie fotograficzne - foto gra - dmuchawce latawce wiatr.
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie ma stanąć do wyzwania, aż w końcu wybrałam to:













A tu cała reszta fot:


























































Jeśli przeznaczenie Cię nie śmieszy, to znaczy że... Nie chwytasz dowcipu.

Snantaram




Cytacik pożyczyłam stąd.

Uśmiechniętej środy życzę :)))))))


5 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia :) mnie dmuchawce z koniem się bardzo podobają, ale ja mam słabość do koni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu :-) zonk znowu wcięło mój komentarz :-( napiszę jeszcze raz...,że cudne fotki, że urzekła mnie ta ulotna niebieskość na jednej z nich i chcę ją sobie wydrukować, pozwolisz?...
    że zawsze jestem oszołomiona i poruszona Twoim spojrzeniem i uchwyceniem tematu, że to wszystko jest takie moje,ze jest tak celnie "złapane"; że jest tak piękne i niepowtarzalne ...że uch!!!

    miłego popołudnia Skarbie♥ całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Kochana :) Drukuj sobie, co chcesz :))))
      I jak zawsze wdzięczność mnie rozpiera za Twoje ciepłe słowa...Dziękuję.

      Usuń
  3. Urocza, jakże ulotna kompozycja ;) Widzę, że bawiłaś się przy tym przednio :D i o to chodzi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna dmuchawcowa sesja :)
    Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu A-P.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń