niedziela, 17 maja 2015

Moje serce ma kształt koła

Dzień dobry Kochani:)
Dzień dobry na art journal :)
Kolejny - majowy - wpis we wspólnej zabawie na blogu Kawa i Nożyczki - moje serce, mixed media.
Nooo, nie namediowałam za wiele, ale jak wiadomo - przymusu nie ma. To tylko propozycja.
A ja jednak chyba lubię kierunek lekko ascetyczny.
Jakieś tam tusze oczywiście używałam. Troszkę farby i pisaka też, więc troszkę mediów jest ;)














Moje serce ma kształt koła.
W środku - JESTEM - rdzeń istnienia.
Moje serce zawiera cały ból świata, całe piękno i radość.






Po prostu pozostań w środku koła
i pozwól wszystkim rzeczom obrać swój kurs.

Lao Tzu









Pozdrowienia ślę cieplutkie :)))))

5 komentarzy:

  1. podziwiam Twoje tempo pracy
    i efekty - za każdym razem
    Twój żurnal jest bardzo spójny, i ten wpis znów odczytuję jako kontynuację poprzednich: wyłania się z nich portret niezwykłej, silnej, pełnej optymizmu - i utalentowanej! - osoby

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis. prosty, ale bardzo wymowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Taka sytuacja" bardzo mi się podoba...hmmm ja się zastanawiam nad kształtem mojego serca...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z serduszkami w oczach, lubię Twoje pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kółkowe wpisy zapierają dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń