wtorek, 12 maja 2015

Otulone

Otulone piaskiem...
Otulone szumem fal...
Otulone wiatrem...
Otulone szafirowym blaskiem...
Otulone ciszą...
Otulone światłem...

Otulone i zadziwione tym, jak otuliła nas plaża w Dziwnowie, jak na Dziwnów (i Dziwnówek) przystało. Aura nam niezwykle sprzyjała i chciałam to bardzo pokazać na zdjęciach...
...żeby jeszcze można było sfotografować szum wiatru i fal...






















































































Umiłowany Panie
Wszechmocny Boże
poprzez promienie słońca
poprzez powiewy powietrza
poprzez wszech przenikające życie kosmosu
oczyszczaj mnie i odradzaj
i proszę -
uzdrawiaj moje ciało, serce i duszę


Modlitwa suficka




...jedyna modlitwa, która w takich okolicznościach natury, jak dzisiaj spontanicznie wypływa z moich ust. Prosto z głębi duszy.
To jest właściwie fragment dłuższego tekstu, ale te kilka wersów ujęło mnie najbardziej.  I jakoś wryły się w serce.


Dobranoc:**


2 komentarze:

  1. AMEN ♥

    /.../Panie zielonooki,
    mój Boże jedyny, spraw,
    Dopóki ziemia toczy się,
    zdumiona obrotem spraw,
    Dopóki czasu i prochu
    wciąż jeszcze wystarcza jej,
    Dajże nam wszystkim po trochu,
    i mnie w opiece swej miej!
    buziaki
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i super nagłówek się z jednego z nich narodził :)))

    OdpowiedzUsuń