czwartek, 18 czerwca 2015

Absolutne piękno

Miły mój zabrał mnie w chaszcze, czyli w wysokie trawy na obrzeża lasu. Wzdłuż rzeki.
Miałam stresa przed kleszczami, ale o dziwo nie załapaliśmy ani jednego:)
Zresztą nie całą wycieczkę była wysoka trawa. Ku mej uldze pojawił się "przystrzyżony" teren.......
Za pazuchą miałam aparat. Polowałam na zdjęcie KU NIEBU, który to temat jest najnowszym wyzwaniem foto w Art - Piaskownicy.
Prawdę powiedziawszy słońce się schowało za chmury i ciężko było utrafić na ciekawy kadr. Właściwie już zrezygnowałam z udziału w wyzwaniu. Dopiero w domu, kiedy przerzuciłam zdjęcia z aparatu do laptopa stwierdziłam, że może to ujęcie się nadaje?...












Wdycham
Uspokajam moje ciało i umysł
Wydycham
Uśmiecham się
Zamieszkuję w chwili obecnej,
Jedynej chwili

Thich Nhat Hanh
















Mam taką samą religię jak drzewo, które tam stoi.

Serj Tankin












Absolutne piękno nie potrzebuje piękna,
ani nie zna piękna...
Absolutna miłość nie zna miłości,
ani nie potrzebuje miłości...

Karl Renz
















Na to, aby rozumieć To Co Jest nie potrzeba wcale określonych wierzeń, trzeba tylko patrzeć uważnie i widzieć jasno rzecz każdą, a to oznacza prosty, bezpośredni kontakt ze wszystkim co nas otacza, bez udziału pożądań czy pragnień.

Jiddu Krishnamurti












Dogmatyczne odrzucanie tego,
co nie pasuje do naszych przekonań, 
to nie naukowość, a fundamentalizm.

Rupert Sheldrake


A te wielkie pióra, to znaleziska ze spaceru...
Prawda, ze piękne?...






Z indiańskim okrzykiem moc pozdrowień ślę :**

3 komentarze:

  1. Świetna radości pełna wyprawa:) ..dzięki za cytat Tankina o religii - drzewie:) potrzebowałam właśnie takiego zdania!!:) Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo! Widać podobną "wyznajemy" religię :)))
      I ja pozdrawiam cieplutko:) I radośnie :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, pomimo widma kleszczy to musiała być udana wyprawa :)
    W imieniu całej Art Piaskownicy dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń