piątek, 24 lipca 2015

Cały wszechświat jest w tobie

Scrap mi się znowu "przytrafił"...:)
Wywołałam sobie kiedyś zdjęcie kosmosu, które bardzo, bardzo mi się spodobało, ale potem nie bardzo wiedziałam do czego je wykorzystać. I tak sobie leżało...
...aż niedawno wpadło mi w oko tematyczne wyzwanie - DROGA MLECZNA w Diabelskim Młynie i kosmiczna fotka okazała się przydatna. Nie wiem, czy to fragment drogi mlecznej, ale jakby nie było to kosmos. A droga mleczna to przecież hasło wywoławcze, prawda?...
Postanowiłam zrobić scrapa, wykorzystując scrapmapkę # 70 na blogu ScrapMap.
...czyli jedna praca do dwóch wyzwań :))































Nie czuj się samotny.
Cały wszechświat jest w tobie.

Rumi






Pozdrawiam serdecznie każdy atom wszechświata i uściski ludzkim istotom ślę :**
...i zabieram się za przepyszną kawusię...:)

3 komentarze:

  1. wow! jaki fantastyczny scrap! pełen energii! powiedziałabym wręcz że jest kosmicznie fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, jesteśmy Wszechświatem...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjny ;D dziękuję za udział w wyzwaniach ScrapMap i Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń