piątek, 17 lipca 2015

Gdy wtedy otworzysz oczy

Mój pierwszy wakacyjny wyjazd skończył się nieoczekiwanie wcześniej, ale tak czy siak było pięknie. Odwiedziłam parę niezwykłych miejsc i złapałam w aparat mnóstwo zdjęć. Oraz popozowałam, oczywiście.





























































































Gdy wtedy otworzysz oczy, zobaczysz,
że wszystko jest tobą,
a ciebie nigdzie nie ma.

Fachroddin Ibrachim





Niech będzie dzisiaj tylko tyle słów... Jakoś nie przychodzi mi na myśl nic więcej...
Pozdrawiam cieplutko i "do zobaczenia" niebawem:**
Z jakąś mandalą może?... Jeśli przyjdzie takowa ;)

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się co to za miasto, aż znalazłam w necie pocztówkę z Pragi. Nigdy tam nie byłam.
    Wygląda na świetne wakacje, choćby w wersji mini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam jeden dzień w Pradze. Przepiękne miasto i tłumy ludzi, zwłaszcza mnóstwo Japończyków ;)
      A tak ogólnie to byłam w Szklarskiej Porębie.

      Usuń