niedziela, 5 lipca 2015

Morska ekstaza

Oj dawno nie robiłam scrapów...
Już zapomniałam nawet jak to się robi...
Jednak morskie wyzwanie # 118 w scrapkach-wyzwaniowo stało się dla mnie okazją do takowego przypomnienia ;)))
Zatem podczas dzisiejszego upalnego popołudnia popełniłam scrapa.
Morskiego scrapa :)
Zdjęcie znad morza sprzed roku, z moich najcudowniejszych wakacji.

























To nieprawda, że przyszedłeś na ten świat.
Ty się z niego wyłoniłeś.

Alan Watts




Zaklinajmy proszę kolejną burzę... Jestem już prawie ugotowana...
Pozdrawiam serdecznie :**

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i pomysłowa kompozycja :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great idea!))) Looks just amazing! Thanks for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fun idea! Love the strings! Thank you for playing with us at scrapki-wyzwaniowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny, świetny projekt :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jyoti, Ty to masz zawsze najoryginalniejsze pomysły! Świetna morska praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing!Thank you so much for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. zabiłaś mnie tym pomysłem! bossska praca! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo ;)

    OdpowiedzUsuń