sobota, 22 sierpnia 2015

Jak chodzenie po kablach i liniach energetycznych

Dzień dobrywieczór :)))))))))
Pojawiam się tu dziś z mini albumikiem zrobionym do dwóch wyzwań:
Scrap(k)uj z nami - stemplujemy
scrapki-wyzwaniowo - sierpniowe wyzwanie - Typesettning

W pierwszym trzeba użyć stempla/i, a w drugim napisy, litery lub liczby.
Użyłam więc jednego mandalowego stempla do tła oraz każda stronka ma swój napis :)

Albumik dla mojego M., który te dmuchawcowe zdjęcia robił:)













 You make me crazy
You make me smile



 You make me shine
You make me happy






























Jako że albumik jest z miłosnym wydźwiękiem, to załączam piękną piosenkę miłosną.
Tekst zwłaszcza mnie zachwycił :)


Mój, mój, mój, co ty mi robisz?
Niczym błyskawica, gdy pływam w morzu.
Od pierwszej chwili, kiedy się kochaliśmy,
Od pierwszej chwili, kiedy się dotknęliśmy
Jak chodzenie po kablach i liniach energetycznych.
Kiedy twoje ciało znajduje się na moim
Za każdym razem, kiedy podnosisz mnie w górę 
Do Niebios i ponad gwiazdy.

Panie, miej litość
Błagam, proszę
Jestem wyczerpany,
Potrzebuję miłości.
Ładujesz mnie
Niczym elektryczność
Dodaj energii mojemu sercu 
Swoją miłością.

Między nami pojawia się energia, 
Kiedy mnie trzymasz,
Kiedy mnie dotykasz.
To jest tak silne, że mogę to poczuć.
Kiedy mnie trzymasz,
Kiedy mnie dotykasz 
To jest tak silne.

Nie mogłabym odejść, nawet, jeśli bym chciała.
Ponieważ coś ciągnie mnie z powrotem do ciebie.
Od pierwszej chwili, kiedy się kochaliśmy,
Od pierwszej chwili, kiedy się dotknęliśmy.
Dotyk twoich palców
Twój zapach się za mną ciągnie
Mój umysł błąka się szaleńczo
Myśli o twoim uśmiechu
Musisz dać mi trochę 
Lub możesz dać mi wszystko,
Ale to nigdy nie wystarczy.

Między nami pojawia się energia, 
Kiedy mnie trzymasz,
Kiedy mnie dotykasz.
To jest tak silne, że mogę to poczuć.
Kiedy mnie trzymasz,
Kiedy mnie dotykasz 
To jest tak silne.

Kiedy trzymasz mnie w swoich ramionach
To pali niczym ogień, elektryczność
Kiedy jesteś blisko, czuję iskry. 
Zabierz mnie wyżej do nieskończoności.

tłumaczenie - Mariusz Alin







Pięknego wieczoru życzę :**


5 komentarzy:

  1. Piękny, zielony, stemplowy i bardzo pogodny album!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great prodject! Very lovely! Thank you so much for playing along with us in scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album! Rewelacja! :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... ja w sumie miałam napisać jakiś banał. że ładny, och jak pięknie pomediowany i postemplowany. ale jestem ostatnio wrażliwsza na miłość i ten albumik mnie baaardzo zachwycił. zachwycił mnie do tego stopnia, że mojej miłości chciałabym zrobić podobny. i mam nadzieję, że nie wyjdzie mi taki ładny, jak Tobie, żeby mnie o plagiat nie posądzono :) pozdrawiam w imieniu własnym i Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous album! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń