wtorek, 29 września 2015

Księżyc w rybach

...mam.
I nie jest to wcale takie fajne.
Ale na pewno bywa fascynujące ;)
Otóż drodzy moi Kochani prezentuję wrześniowy wpis art jornala we wspólnej zabawie twórczej na blogu "Kawa i Nożyczki".
Tym razem na tapecie - pasje w formie inchies...
Nie bardzo wiedziałam, jak ugryźć nie tyle temat, co formę... Nigdy wcześniej jej "nie gryzłam" - chciałoby się rzec ;)))))))
Czekałam na natchnienie. Przyszło. Tyle, że wpis na żywo całkiem mi się podoba, ale na zdjęciu już nie. O_o...
Oto jak "ugryzłam" moje pierwsze inchies...















 Moje pasje

iść w stronę słońca
mandala
i księżyc w rybach


















Żurnal z miesiąca na miesiąc grubnie i akurat w tym przypadku to dobra wiadomość :)
Już tak długo wspólnie udało nam się stworzyć tyle pięknych wpisów.
Czekam Kochane Babeczki na Wasze wpisy pełne pasji:) I małych kwadracików :D :D

U mnie dzisiaj pierwszy raz tej jesieni włączyło się ogrzewanie... Jesień wkracza pełną parą...
Ściskam więc cieplutko:**

4 komentarze:

  1. Muszę kiedyś pomacać ten Twój żurnal w całości, bo naprawdę wygląda smakowicie. Bardzo fajny calineczkowy wpis. Ja już calineczkami się bawiłam, ale teraz nie mam natchnienia, jak je poskładać w większą całość na zadany temat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten Twoj wpis......taki pelen pasji...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo byłam ciekawa jak wpiszesz Calineczki w swoje mandale - i byłam pewna, że to będzie coś fantastycznego... jak widać nie pomyliłam się!
    Twój żurnal jest tak niesamowicie spójny stylistycznie, pełen dobrej energii i mocy, że podobnie jak Tores, chciałabym go móc "pomacać"

    OdpowiedzUsuń
  4. a najbardziej na całym świecie zaskoczyło mnie... awokado! ja też je lubię, ale żeby aż tak wariacko to nie :) no i kotek - mrrr :D lubię zaglądać wgłąb Twojej duszy :)

    OdpowiedzUsuń