sobota, 19 września 2015

Pożegnanie lata

Jeszcze kilka dni mamy lato, ale wczorajszy dzień (piękny dzień) to był raczej mój ostatni wypad nad morze w tym roku, no i ostatni taki wypad na długo chyba...
...co mnie nieco napawa smutkiem, ale jak to się mówi - co cię nie zabije, to cię wzmocni...:)
Słońce co prawda będzie nam świecić nawet w mieście, ale będę tęsknić za długimi spacerami wzdłuż plaży, dzikimi ścieżkami przez łąki i las...
Wiem, smucę dzisiaj, ale smutno mi troszkę na duszy, no i taki splot wydarzeń lub raczej "nie-wydarzeń" mnie dopadł...




















Obdarz uwagą doświadczenie widzenia raczej
niż obiekt widziany a odnajdziesz Siebie wszędzie.

Rupert Spira

















Zaakceptuj swój brak akceptacji.
Poddaj się swojemu braku poddania.
Zaufaj swojej niezdolności do zaufania.
Czasami trzeba stracić ścieżkę
aby ją znaleźć. Puść swój cel;
niech chwila ta będzie twym
wiernym przewodnikiem.

Jeff Foster


















Kiedykolwiek i gdziekolwiek pojawia się piękno,
jest ono przebłyskiem wewnętrznej istoty,
która odsłania się przed tobą tylko wówczas,
gdy jesteś obecny.

Ekhart Tolle


















Zapomnij o oświeceniu.
Usiądź tam, gdzie jesteś
i posłuchaj wiatru
śpiewającego w twoich żyłach.

John Welwood


















Przestań mówić
Przestań myśleć,
a nie pozostanie nic,
czego byś nie rozumiał

Seng - Ts'am

(Myśli i słowa zagłuszają świadomość,
podobnie jak chmury zakrywają słońce






Och, przechodzę chyba jakiś test duszy :)))))))) I te wszystkie piękne sentencje to dla mnie, jak budzik i przypominajki, żeby wciąż wracać do Siebie......
...i z tego punktu tylko obserwować wszystkie wyłaniające się ego - programy, które chcą przyciągnąć moją uwagę i wciągnąć w swoje dramatyczne historie...
Cóż... Nie jest łatwo się nie wciągnąć...Ale...dam radę.

Miłego dzionka życzę :**

1 komentarz: