czwartek, 8 października 2015

Moje widzenie rzeczywistości :)

Ekhm, ekhm...
Dziś mam scrapa...Szczególnego w treści ;) :P
...czyli...
- pośród mugoli sekretne życie Jyoti :)))))

Inspiracją do jego powstania stało się tematyczne wyzwanie z Papelia - HOGWART w Diabelskim Młynie. 
Uwielbiam takie magiczne klimaty.
Użyłam na scrapie zaklęć z Harrego o treści uzdrawiającej i regenerującej ;)
Znalazła się na nim nawet przypinka z Gryfindoru...którą niestety po zrobieniu zdjęcia musiałam oddać dziecku memu...
A jeśli chodzi w ogóle o formę scrapa, to jest to też scrap zrobiony do scrapowej akcji na fejsbuku - 4
scrapy, by rozruszać łapy. Akcja trwa do końca października.

Dodam jeszcze, że zdjęcie ręki, a raczej cienia ręki na ścianie ulokowane w dolnym rogu scrapa też jest moje...
A dziwiłam się niedawno, po co kiedyś tego typu zdjęcia (patrz: żyrandol w pop. poscie ) w ogóle wywołałam...




























A oto, co mój Kot sądzi o moim życiu sekretnym...XD






OŚWIADCZAM, 
że moje widzenie obrazu
rzeczywistości jest arcydziełem,
jego treści i formy
nie będę uzgadniał z nikim.

L. Przyjemski





Cytat znalazłam dzisiaj na fejsbuku :) Prawda, że fajny? Bardzo mnie się podoba :)
Uściski ślę :**

2 komentarze:

  1. Jak zwykle po Twojemu, i super napisy, i super kolory, i zdjęcie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na jakiegoś mugola! Oto jest!
    A cytat ekstra!

    Fajnie, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :)

    OdpowiedzUsuń