środa, 7 października 2015

Wielka Tajemnico

Zrobiłam karteczkę z...
...moim żyrandolem!

Zaczęło się tak:
Na blogu SZUFLADA pojawiło się wyzwanie - KRYSZTAŁY
Czasu jest sporo, więc się nie spieszyłam. Wiedziałam, że coś zrobię, najpewniej jakąś mandalę :) No.
A wczoraj w końcu dotarłam do UHKa po nową kolekcję. Cały miesiąc się zbierałam, żeby tam dotrzeć, ale ciągle coś mi wypadało...(Głównie spanie ;)))) Zwykle nowe papiery mam jako jedna z pierwszych... Nie tym razem.
Ostatecznie będąc w domu syciłam wzrok nowymi papierkami, wyciągnęłam jakieś tam fotki i przykładałam, co by do czego pasowało...No i... Trafiłam na zdjęcie żyrandola...Nie wiem, po co je wywołałam, zrobione było na jakieś wyzwanie foto, ale...przypomniało mi się o kryształowym wyzwaniu i niemal natychmiast przystąpiłam do działania!
Takim to sposobem powstała kryształowa karteczka z życzeniami pełnych światła, pięknych dni. Dokleiłam jeszcze troszkę kryształków, żeby nie było, że są tylko na zdjęciu i...
Proszę bardzo!...




























A to mój żyrandol nocą i za dnia... Jego blask gasi kurz i brak jednej żarówki...
Co do kurzu, to nie jestem perfekcyjną panią domu, o nie...:D :D
Już kiedyś ten żyrandol pokazywałam na blogu, ale to było dawno, więc prezentuję go jeszcze raz :)
Bo bardzo go lubię.
I jestem chwalipięta. O_o










Modlitwa Indian Lakota

Wielka Tajemnico,

naucz mnie, jak ufać
memu sercu,
memu umysłowi,
mej intuicji,
mej wewnętrznej wiedzy,
zmysłom mego ciała,
błogosławieństwom mego ducha.
Naucz mnie ufać im wszystkim
abym mógł wejść do Świętej Przestrzeni
i kochać ponad mym strachem,
a zatem Iść w Równowadze
wraz z każdym wspaniałym przechodzącym Słońcem.


Według wierzeń niektórych plemion, Święta Przestrzeń znajduje się między wydechem a wdechem. Iść w Równowadze to mieć Niebo (duchowość) i Ziemię (fizyczność) w Harmonii.


a dla przypomnienia dodam:

Lekarstwo znajduje się w luce pomiędzy myślami.

Ekhart Tolle




Spokojnego oddechu i spokoju ducha życzę:**
Sobie też ;)





3 komentarze:

  1. Fantastyczny żyrandol! I karteczka też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny żyrandol, a kartka z nim w roli głównej, wyszła bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń