sobota, 28 listopada 2015

Mój szczęśliwy dom

Przyszedł czas na listopadowy wpis do art journala we wspólnej zabawie na blogu "Kawa i Nożyczki"marzenia. W formie dowolnej.
Początkowo temat niespecjalnie wydawał mi się bliski, bo jestem raczej realistycznie skupiona na teraźniejszości, ale jak się tak przyjrzałam temu bliżej, to...
Chciałabym mieć DOM. Swój mały domek na obrzeżach miasta.
Najlepiej samowystarczalny energetycznie.
Przydałby się jakiś nieoczekiwany spadek, nie?...







 Mój szczęśliwy dom
...żeby sobie stał gdzieś na
obrzeżach miasta


























Póki co mam jedynie swoje wygodne mieszkanko. I mimo wszystko jestem wdzięczna za to, że mam dach nad głową, wygodne łóżko i swój kąt do tworzenia...

Miłego Kochani :** ...czego tam chcecie ;)

4 komentarze:

  1. dla mnie to jeden z najlepszych Twoich wpisów w tym żurnalu, ma w sobie coś niesamowitego, jakby jeszcze większa dawkę optymizmu... nie wiem jak to ująć, ale jak na to patrzę myślę sobie, że to Twoje marzenie na pewno się spełni

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to obmysliłaś i wykleiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twój żurnal... piękna jest każda strona. marzenie masz fajne, na pewno się spełni! zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te strony
    i pomysł na nie
    i kolory które wybrałaś
    i to jak je wykonałaś

    OdpowiedzUsuń