sobota, 14 listopada 2015

To nie ja..

W Diabelskim Młynie jest wyzwanie ze sponsorem "od A do Z" - mediujemy, stemplujemy.
I jest pełna dowolność, co do rodzaju pracy.
A że ja bardzo lubię rameczki, zwłaszcza takie, które sama sklejam z beermaty i tektury, to zrobiłam taką rameczkę.
Z niedualnym przesłaniem :)
Użyte media to: gesso, tusze, farba akrylowa, żelopis i perełki w płynie.
Lubię mediować, ale też nie lubię przesytu, więc może i nie za wiele tego jest...ale...jest!
I stempel w tle również.
Na środku zdjęcie mojej dłoni...
Bardzo lubię ten motyw i często fotografuję swoje dłonie...;)





































To nie ja żyję życie.
To życie żyje mnie.

Nitya




Miłego dzionka życzę:**

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za udział w diabelskim wyzwaniu z "od A do Zet".
    Piękna praca! Jest w niej coś tajemniczego i magicznego, że nie można oderwać od niej oczu!

    OdpowiedzUsuń