sobota, 7 listopada 2015

Tree Hugger

...czyli Przytulacz drzew :)))))
...czyli Drzewiasta Historia Miłosna....

Albumik zrobiłam. Na okrągłej bazie akrylowej, która przeleżała w szufladzie ponad 5 lat.
Zrobiłam go na wyzwanie tematyczne - STORY OF MY LIFE w Diabelskim Młynie.
I pewnie, gdyby nie wyzwanie, nigdy by nie powstał.
Wykorzystałam kilka swoich zdjęć z różnych spacerów, na których tulę się do drzew.














Tree Hugger
Tree Love Story




Ciesz się życiem
bo życie
jest piękne

***

Tak przyznaję
życie
jest proste








 Czy mamy na to
wpływ że
Słońce świeci?

***

Obserwuj
pytania
i
słuchaj
jak
trawa rośnie




 Odkryj
prawdziwą miłość
u źródeł
ze sobą

***

żyj sercem
w każdej chwili




uwolnij
potężną moc
milczenia

***

i szalej, kiedy czas
po temu!!!











Jest jeszcze kilka rzeczy "niemandalowych", które mam chęć zrobić i mam nadzieję, że czasu starczy. Na te mandalowe też :)

Miłej soboty życzę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz