niedziela, 1 listopada 2015

Witaj listopadzie!

Jak ten czas szybko płynie...
Jeszcze niedawno smuciłam się, że długo będę czekać na piękne wypady za miasto, a tu proszę...
...pstryk!!...
I oto kolejna fotorelacja :)))













...jest maleńka przestrzeń w twoim sercu:
odnajdziesz w niej niebo i ziemię,
ogień i powietrze, słońce i księżyc,
błyskawice i konstelacje gwiazd,
cokolwiek należy do ciebie tu na dole,
i to, co nie należy,
wszystko to zgromadzone zostało
w tej maleńkiej przestrzeni
twojego serca.

Upaniszady 8.1.2-3














O przebudzeniu mówi się - powrót do domu...z którego nigdy nie wyszedłem...:)

Nitya






















Wiedzieć, że jest się
Istnieniem pod
powierzchnią myśliciela,
cichym bezruchem
pod hasłem mentalnym;
miłością i radością
pod pokładami bólu - 
oto wolność, zbawienie
i oświecenie.

Eckhart Tolle














Istnieje obfitość
radości w niewiedzy.
Gdy pytanie i wnioski
rozpuścisz,
możesz odnaleźć 
jasność.

Ha Chi Ming















Specjalizacja, kwalifikacja, werbalizacja i mechaniczne myślenie,
odseparowały człowieka od wielu cudownych mocy "instynktów",
które zarządzają jego ciałem. Sprawiły ponadto, że czuje się 
całkowicie oddzielony od świata i swego własnego "ja".
Jeśli poprosisz mnie, bym pokazał ci Boga, wskażę słońce,
drzewo bądź robaka. Lecz jeśli spytasz: "Masz na myśli,
że Bóg jest słońcem, drzewem, robakiem i całą resztą?",
to odpowiem, że wcale nie pojąłeś, o co mi chodziło.

Allan Watts




Już nie mogę się doczekać kolejnych wypadów! :))

Tylko muszę pamiętać o zmianie obiektywu a aparacie, bo dziś właśnie o tym zapomniałam...i zabrałam aparat ze stałką, a ona nie obejmuje niestety szeroko krajobrazu...
Ale myślę, że pokazałam, jak było fajnie?

Pozdrawiam Kochani serdeczne:**

1 komentarz:

  1. Promieniejesz Skarbie :-))) Tak trzymaj - Twój uśmiech zaraża...
    cmoki

    OdpowiedzUsuń