niedziela, 20 grudnia 2015

Wędrująca w mroku

Chodziły za mną od jakiegoś czasu mroczne zdjęcia.
Chodziły, chodziły... no i je wychodziłam w końcu.
Zdjęcia ukazujące atmosferę grudnia 2015go roku.

Każda pora ma swój urok. Nawet mrok.
Spacerując po polach, łąkach, dróżkach i kniejach czułam tą ciszę natury, jej wycofanie się do wnętrza... Coś, co lubię. Też jestem wycofana...hihiihi
Chociaż widać,że klimat się zmienia. Na naszej półkuli się ociepla, a na drugiej oziębia. I to nie jest żadne globalne ocieplenie, jaką serwuje nam propaganda medialna, tylko dotyczy to naturalnego zjawiska przebiegunowania ziemi. O_o
Wszystko wskazuje na to, że spełni się przepowiednia ojca Klimuszki, że będą u nas kwitły cytrusy...
No i w Polsce ma być dobrze. Oby.
Tylko pająków, aligatorów i anakondy nie chcę w pobliżu...;)
Oj, ale się rozgadałam...
No to teraz moje mroczne foty...















Gdy ktoś się śmieje, nie ma myśli,
nie ma umysłu i nie ma cierpienia.
To umysł cierpi. Dlatego też smiech
oddala problemy.

Papaji














Więc podążanie prawdziwą ścieżką duchową 
to wejście w świat, a nie poszukiwanie sposobów ucieczki.

Anam Tubten














Co to jest ego?
To taki mechanizm, który nieustająco 
zamienia to, co jest
w to, co być powinno.

Nitya














- Powinieneś się się nauczyć robić tak jak ja.
- A co ty robisz?
- Niczego się nie spodziewam. I człowiek nie jest później rozczarowany.


J. M. de Vasconcelos















Możesz być samotny, tylko gdy nie cieszysz się
swoim własnym towarzystwem.

Josefina Navarro














 Jest, jak jest. Tak ma być. Tak wyszło. Chciałem, by było inaczej. Można sobie chcieć. Chcieć zawsze można. Nikt tego nie zabrania. Nikt za to nie płaci. 

Jakub Żulczyk













Czas jest zawsze aktualny.

Sławomir Mrożek






Och, przynajmniej jakaś odmiana między - mandalowa. :)))
I spełniłam się pozując...Naprawdę to lubię...
To taka lwia cecha, której mam w nadmiarze.

Pozdrawiam niekoniecznie mrocznie :**

1 komentarz:

  1. Asiu :-) same światło widzę w Tobie i ten uśmiech co oddala smutki i problemy.
    śliczne zdjęcia a mrok...niech zostanie po swojej stronie...;-)

    całusy

    OdpowiedzUsuń