środa, 27 stycznia 2016

Chociaż oczy mogą być otwarte

Rozpoczynam nową z zabawę z UHK Gallery - inspiracje - FEMINKI.
W tamtym roku były domki.
Teraz tematem każdego miesiąca jest postać kobiety, dziewczynki w całości lub fragmencie.
Mi się wymyśliły takie miesięczne boginki w formie portretu.
Każda będzie miała imię, chociaż nie wiem, czy boginie mają imiona?...
I tak - pierwsza - bogini stycznia to Stefania Styczeń.
Chłodna i raczej surowa. Jak to styczeń. Najmniej lubiany przeze mnie miesiąc. Zwykle złą sławą cieszy się listopad, ale nie dla mnie. Ja tam lubię listopad. Bardziej przeraża mnie zimny, zimowy styczeń ze swoimi rozliczeniami i nowymi początkami.
Już od wielu lat odpuściłam sobie postanowienia, ale przezimowuję zimę jak niedźwiedź, siedząc w domu i dużo śpiąc. O_o. W miarę możliwości, oczywiście :)

Wracając do wpisu to będzie to teraz jedna stronka o wymiarach 24cm x 18cm.
W międzyczasie powstaną okładki i wszystko zepnę w całość.
Papier UHKowy w tle. Reszta malowana. Oraz szyta ;)
Na razie pierwsza strona.
Oto STEFANIA STYCZEŃ...

























Chociaż oczy mogą być otwarte , niech widzenie będzie pustką tożsamości.
 Mooji 






Lutowa boginka ma już imię, ale mam nadzieję, że będzie dla mnie łagodniejsza...Ferie przecież będą i będzie można bezkarnie duuuużo spać!...:)
Krąży mi od roku Neptun na księżycu i tak sobie zwalam na niego (Neptuna) winę za tą senność od jakiegoś czasu, a że księżyc w rybach mam to i podatność na sen duża. Jak mi zlezie Neptun z tego księżyca, to mam nadzieję, że odczuję więcej życiowego wigoru...A już złazi.

Miłego dzionka życzę! :**

8 komentarzy:

  1. Wow! Piękna ta Twoja Boginka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna boginka! Hipnotyczny wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda trochę jak Wonder Woman albo królowa śniegu - bardzo styczniowa jest w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brrr... widać, że Stefania nie jest Twoją ulubienicą :) to zimne spojrzenie - królowa śniegu, rzekłabym.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, mrożna, styczniowa :)

    OdpowiedzUsuń