wtorek, 12 stycznia 2016

Zostaw tę grę

Postanowiłam zmierzyć się z zimową paletą - KOLORY grudnia w Art - Piaskownicy.
Początkowo, kiedy było mroźno, nie zareagowałam entuzjastycznie na jej widok. Myślałam, że sobie odpuszczę tym razem. Wolałam się grzać.
Jednak mrozy odpuściły (póki co, bo mają wrócić) i spojrzałam na nią przychylniej.
A i tak nie udało mi się oddać w pełni jej chłodu...
...za to kojarzy mi się z choinką...

Mandala z kluczami powstała na bazie tektury A4 oklejonej papierem ze starej książki i zagessowanej.


































Połowa życia jest zagubiona na czarowaniu innych.
Druga połowa jest tracona na przeżywaniu niepokojów
spowodowanych przez innych. Zostaw tę grę,
grałeś już dostatecznie wiele razy.

Rumi







Ooo tak, nie ma to jak odpuścić. ...

Uściski ślę:**

1 komentarz:

  1. Kolejna piękna praca w Twoim wykonaniu. Dziękuję w imieniu całego zespołu Art Piaskownicy za udział w naszym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń