wtorek, 2 lutego 2016

Ci, którzy nie czują tej Miłości...

Rzadko robię scrapy.
Ale czasem, czasem... się zdarza...:)
Dzisiejszy zrobiłam na Art - Piaskownicowe wyzwanie tematyczne HERBATKA WE DWOJE.

Scrap nie wymaga wiele czasu, a ja go też nie miałam za dużo, a chciałam cośkolwiek podłubać.
No i jest.
Kubeczkowy :)























Ci, którzy nie czują tej Miłości,
przyciągającej ich jak nurt rzeki;
Ci, którzy nie piją rosy jako pucharu
wiosennej wody;
Ci, którzy nie przyjmują zachodu słońca
jako kolacji i ci, którzy nie chcą
się zmienić...
Pozwól im dalej spać...

Rumi





Udanego, pełnego Miłości dzionka życzę :** Oraz przepysznej herbatki ;)))

3 komentarze:

  1. Świetna kartka - klimatyczna i nastrojowa, a z drugiej strony wyrazista w formie i kolorystyce. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny i jaki pozytywny i w takim energetycznym kolorze. Czad :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy. Daga

    OdpowiedzUsuń