sobota, 26 marca 2016

Iść za własną gwiazdą

Zalało mnie światło w lesie.
I cisza. Kompletna cisza.
Nawet drzewa nie szumiały.
Raz histerycznie zaświergolił jakiś ptak.
I sarna przemknęła między drzewami.

Mój pierwszy wiosenny wypad za miasto.
Z przyjaciółką.
Oświeconą Istotą.
Która jest skromna i nie pcha się przed obiektyw.
Tak jak ja...:)
















Należy iść za własną gwiazdą. Traci się ją z oczu, jeśli się zezuje w bok, ku innym.

Bert Hellinger














Korzenie uskrzydlają.

Bert Hellinger














Oto test, który pozwoli ci odkryć, czy wypełniłeś swoją życiową misję.
Jeśli żyjesz, to znaczy, że nie.

Lauren Bacall


















Jako człowiek zdarza mi się być dobrym, jak i złym. Człowiek przeminie, ale to czym jesteśmy nigdy się nie narodziło i nigdy nie umrze - nie mam ku temu ani jednej wątpliwości.

Marcin Daniel














Większość ludzi jest teraz martwa. Myślą, że żyją. Oni walczą o byt. Próbują przetrwać, debatują, argumentują. To śmierć. Wiara, że jesteś zjawiskiem ciała-umysłu jest śmiercią. Żyć to umrzeć dla ciała. Umrzeć dla umysłu. Nie mając ani jednej strasznej myśli. Nie mając ani jednego przekonania, że coś jest nie tak gdzieś, z czymś. Nie uważając, że masz to zrobić lub zrobić tamto lub przejść tu czy tam. Ale trwasz w bezruchu. Pozostajesz tam, gdzie jesteś. Aby być szczęśliwym, błogim. Tym, co żyje.

Robert Adams





Smutny nastrój nieco przeminął. Oprzytomniałam. Przynajmniej na chwilę.
Więc - chwilo trwaj!
Uściski cieplutkie, pełne słońca i witaminy D3 ślę oraz radosnych świąt życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz