piątek, 11 marca 2016

Jeżeli bronisz się...

Wreszcie mam swoją lutową Feminkę :)
...zrobioną w ramach comiesięcznej zabawy z UHK Gallery - Inspiracje - FEMINKI 2016.
A że luty był ciepły, więc nietypowy, to i moja lutowa feminka w nietypowych kolorach.
...które to kolory przyniósł mi właśnie luty.
Magenta i ochra żółta, o których już na blogu pisałam, że to moja nowa kolorystyczna namiętność.
Do tego mój luty był pełen emocji i ważnych momentów :)
Oto jest więc bogini lutowa - Luizjana Luty :)))))))))































Jeżeli coś dotyka cię, znaczy: dotyczy cię. Jeżeliby nie dotyczyło cię - nie dotykałoby cię, nie zrażało, nie obrażało, nie drażniło, nie kuło, nie raniło. Jeżeli bronisz się, znaczy: czujesz się atakowany. Jeżeli czujesz się atakowany, znaczy: jesteś celnie trafiony. Miej to na uwadze. 

Edward Stachura.





Tak, wiem, Luizjana to stan USA, ale przecież brzmi bardzo ładnie i boginkowato ... :))))))))))
Tulam wesoło i cieplutko :**

2 komentarze:

  1. Piękna boginka, oczy ma niesamowite i bardzo ładne imię :)

    OdpowiedzUsuń