wtorek, 24 maja 2016

Co, jeśli ta przestrzeń jest żywa?

Uwaga, uwaga!
Łowczyni zdjęć własnych wróciła :))))))
Wróciła też do Wisełki.
I spędziła prawie cały dzień na plaży. O_o
Z przyjaciółką:)



W DRODZE.
MAMY W POLSCE NAJPIĘKNIEJSZE WIEJSKIE DROGI...







WITAJ PLAŻO! WITAJ MORZE! WITAJ PRZESTRZENIO!



















SUSHI NA PLAŻY?????????............



PYSZNOŚCI!!! TO SUSHI WEGAŃSKIE. MOJA PRZYJACIÓŁKA MA ZAWSZE JAKIEŚ NIESPODZIANKI DLA MNIE :)))







...A CO TO ZA CUDAK??????















OBOWIĄZKOWA KAWKA :)



































PAN LUB PANI ŻABKA. ZAWĘDROWAŁA AŻ DO BRZEGU...
ZOSTAŁA URATOWANA.



SZTUCZNE CZY PRAWDZIWE???......
W KAŻDYM RAZIE NAPOTKANE NA PLAŻY :)
PRAWDZIWY NUDYSTA TEŻ SIĘ TRAFIŁ........;)





Co jeśli ta przestrzeń jest żywa? Co jeśli sama przestrzeń jest życiem, które czujesz właśnie teraz? Co jeśli ta przestrzeń jest pełna pokoju, radości i miłości? Co jeśli ta przestrzeń jest już pełna, bogata i satysfakcjonująca w sposób, w jaki doświadczenia tego świata nigdy nie były? Co jeśli ta przestrzeń to ty?

 Nirmala






Opaliłam się troszkę, nie używałam żadnych okularów przeciwsłonecznych. Chłonęłam słońce i wiatr całą sobą. Rozpływałam się w przestrzeni...

Uściski:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz