niedziela, 8 maja 2016

Wszystko uczynić pięknym

Pozwoliłam sobie wystąpić w roli Kapłani Miłości :)))
...albo Bogini Miłości - jak komu pasuje...
Stworzyłam otóż kolaż na scrapkowe wyzwanie - ALL YOU NEED IS LOVE.
Kolażyk jest prosty, jak to mam w zwyczaju, może nawet za prosty?...
Ale co tam! Fajne jest wystąpić w takiej miłosnej roli:)))
Od razu mam banana na twarzy :D :D
I wiem, że brzmi to aż nadto banalnie, ale ja naprawdę chciałabym wysyłać taką energię wokół...
...żeby świat był lepszy i żeby nam wokoło żyło się lżej...
I oczywiście, nie mam tu na myśli romantycznych uniesień, czy odrażającej przesłodzonej słodkości...
Nooo...chyba wiecie przecież, o co chodzi, prawda? :)

A wielkość kolażu to format A4.





























Zamierzam wszystko dookoła uczynić pięknym -
to będzie moje życie.






Ach! Mimo wszystko mam nadzieję, że nie czujecie się przesłodzeni...
Ściskam cieplutko! :**

PS. Dół sukni na kolażu to kawałek odciętego pióra ptasiego i pomalowanego. Taki szczegół, ale chyba na zdjęciu to nie bardzo widać.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, wcale nie przesłodzone, niesamowicie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu Piękna Ma :-) rozdajesz piękno, wzruszenie i czar; magię i światło; czarodziejską energię i najcudowniejsze słowa, którymi się karmię.
    Wielkie dzięki Skarbie a sukienka genialna.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the colors! Thank you for playing with us @ Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. How joyful!!! Love your creation Thank you for joining our challenge over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Love the bright colors!! Beautiful! Thank you so much for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!!

    OdpowiedzUsuń