piątek, 17 czerwca 2016

Prapluszowe opowieści

Biegałam sobie dzisiaj z aparatem wokół domu, po piwnicy, w mieszkaniu, aż po strych!...
Z małym Misiem pod pachą ;)
Powstała pluszowa sesja, w poszukiwaniu tego jedynego ujęcia do pluszakowej FOTOgry w Art - Piaskownicy:).
I powiem Wam, że bardzo mi się ta misiowa sesja spodobała:) Oprócz tego głównego zdjęcia do wyzwania wrzucam więc całą resztę misiowych opowiastek...


























































(...) Więc dawno, dawno temu na progu naszego świata stanął Wielki Duch i powiedział: BRAKUJE TU CZEGOŚ MIĘCIUTKIEGO! I stworzył prapluszaka.

Andrzej Niedźwiedź i Natalia Usenko
Bajka o prapluszaku






Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje pluszowe historie...:)
A ja miałam wreszcie możliwość wyżycia się z aparatem! Brakowało mi tego bardzo.

Ściskam pluszowo, ja i mój mały Misio :**

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Życzę zwycięstwa w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha twarzą w twarz.....boskie, ale te na strychu, przed lustrem tez świetle. Widać, ze odnalazłaś w sobie dziecko i świetnie się bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne i ciekawe. Interesujące i intrygujące. Przyciągające i frapujące.
    a może .... to ja ...za dużo myślę :-)0
    Piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie klimatyczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń