środa, 20 lipca 2016

Interesują mnie wzruszenia

Dzisiaj przybywam znowu z fotkami :)
Takie troszkę różności, osobliwości, ale przede wszystkim - SKRZYDEŁKO...
Przepiękne Didrowe skrzydełko, kolejne w mojej Didrowej kolekcji, które stało się MOJE za sprawą wymiany skrzydełkowo - mandalowej.
Dotarło do mnie dzisiaj i spędziło calutki dzień na mojej szyi :)



































Rozbierz mnie.

Słowo w słowo.
A zobaczysz, ile niosę
milczenia.

znalezione w necie



















Można powiedzieć wszechświatowi:
- To nieuczciwe.
A wszechświat odpowie zapewne:
-Nie? A to przepraszam.


Terry Prattchet
















Jestem typem emocjonalnym, interesują mnie wzruszenia.

 Zdzisław Beksiński





Piórka wcześniejsze to dzisiejsze zbiory z wycieczki nad jezioro. A te piórka ostatnie, to leśne piórka dzięcioła, które dostałam w prezencie :) Cudne prawda?
I skrzydełko cudne, a nawet rak jeziorny cudniasty i światło cudniaste...
Wszystko cudniaste :))))))))
Buziolki :******

1 komentarz:

  1. Joasiu ... Ty Ogromie Pozytywnej Energii ... jesteś kompatybilna z biżuterią Di ...
    z cicha zazdroszczę takiej kolekcji ...
    Uściski ***

    OdpowiedzUsuń