czwartek, 21 lipca 2016

Niechaj wszyscy będą uzdrowieni

Gdyby komuś brakowało zieleni... :))) ...i słoneczka...:)))
Sielska działeczka, nieodłączny element polskiego krajobrazu...
Na zachodzie podobno taka forma nie istnieje?...

Zdjęcia są naświetlone i nie oddają piękna, jakim je widziałam.
A to po prostu taki mini raj!

...czyli nadal "lajfowo"...:)











Znalazłam tutaj nawet obrazek mojego autorstwa, z czasów, kiedy malowałam na szkle. Czyli bardzo dawno. Z paręnaście lat temu jakoś.








































































Niechaj wszyscy będą uzdrowieni, przebudzeni,
przetransformowani wszechogarniającą obecnością
twojego wiecznego, promiennego piękna.

Matt Kahn




Tak. Niechaj tak jest! Amen.

Zmieniłam znowu banerek. Ten powinien powisieć dłużej. Jakoś ciągle nie byłam ukontentowana poprzednimi wersjami.
Słońca :)))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz