niedziela, 31 lipca 2016

W moim sercu jak w niebie

...Tak się czułam przez ostatnie kilka dni.
Byłam po raz drugi w Darłówku. I mogę powiedzieć, ze kocham to miejsce <3
Kocham nasze polskie plaże i zawsze znajduję dzikie miejsca.
Koniecznie odludne.
Nie umiałabym wypocząć w tłumie...

















Kwestionuj wszystko co sprzeciwia się pięknu.

Byron Katie.




















Umieść wyłącznie życzliwe myśli we wszystkim, czego dziś doświadczasz. Spotkaj samego siebie.

Byron Katie.







Plażowa twórczość artystyczna :)))))))))))))))))
Pióra, piórka i pióreczka.
























Bądź cichy/spokojny/nieruchomy, a zobaczysz.

Byron Katie.















Powód, dla którego ludzie uwielbiają być w swoim sercu - ono nie jest przemocą.

Byron Katie
















Ten świat jest niebem. Pasuje do twojej prawdziwej natury.

Byron Katie.















Moje darłowskie pierzaste zbiory powiększyły się o taaaaaką kolekcję...............




Zauważanie.Co za prezent.
Byron Katie





Och! Wdzięczna jestem że mogłam spędzić tych kilka wspaniałych dni słuchając szumu fal, spacerując daleko wzdłuż  plaży. Dziękuję! Dziękuję, dziękuję!!!
Niełatwo było wrócić.
...ale pocieszam się, że codzienność bywa równie ekscytująca w moim doświadczaniu. Mam bowiem, jak wiadomo wszem i wobec - bogate życie wewnętrzne :D :D :D
:**

1 komentarz:

  1. Pięknie:) po prostu pieknie!!:)
    Pozdrawiam Cię nadmorska Istotko cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń