środa, 13 lipca 2016

Wiele kobiet we mnie

Czas na czerwcową feminkę.
Jak już wiadomo - w ramach comiesięcznej, wspólnej zabawy z UHK Gallery inspiracje - FEMINKI 2016.
A jaki był mój czerwiec? Pełen emocji i wycofania. Niby ok, ale coś podskórnie krzyczało we mnie...
Wiążę to trochę z marsem, który był w ruchu wstecznym, a mars jest jednym z ważniejszych elementów mojego horoskopu.
Takie mi więc czerwono niebieskie połączenie wyszło. O_o.
Niepokojące...

Czekaria Czerwiec :)

























Czerpię przyjemność z moich transformacji. 

Wyglądam spokojnie i spójnie, ale nieliczni wiedzą
jak wiele kobiet jest we mnie. 



Anais Nin






Zebrała się już spora kolekcja! W założeniu stronki miały być połączone, ale chyba ich nie będę łączyć w album. Luzem można je lepiej fotografować :)
Ściskam :**

2 komentarze:

  1. Niesamowita jest różnorodność Twoich Feminek! Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ta jest niepokojąca, ale urzekła mnie majowa - piękna :)

    OdpowiedzUsuń