piątek, 12 sierpnia 2016

Dołącz do mnie :)

Czas na lipcową FEMINKĘ nadszedł :)
Oczywiście w ramach comiesięcznej zabawy z UHK Gallery.
Tym razem moja Feminka jest łagodna (moim zdaniem), taka jaki był dla mnie lipiec. Łagodny, lekki, raczej lajtowy. Dwa kilkudniowe pobyty nad morzem, słońce, ciepełko...
Po za smutnym akcentem, jakim było odejście mojej babci, ale ja i tak postrzegam to raczej jako uwolnienie od zmęczonego ciała...

Oto boginka Liliana Lipiec :)))))





























Dołącz do mnie w czystej atmosferze wdzięczności za życie.


Hafez






Lato już najwyraźniej odchodzi...Zostaje wspomnienie ciepła promieni słonecznych. Sierpniowa pogoda nas nie rozpieszcza. Tak to.
Mimo wszystko pogodnych uśmiechniętych dni życzę Wam Kochani i sobie :**

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna!Tworzysz niepowtarzalne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście łagodna, przepiękne kolory i takie przenikające się.

    OdpowiedzUsuń