wtorek, 9 sierpnia 2016

W głębokiej dżungli przeznaczenia

Halo halo :)
Jestem, żyję i nawet udało mi się coś popełnić :)
Lubię recyklingowe wyzwania, a takie trwa aktualnie w Art - Piaskownicy - RECYKLING / upcykling.
Długo pomysłu nie miałam, aż w końcu zanurkowałam w garażu u mojego M. i zgarnęłam dwie stare rurki miedziane z jakiejś starej instalacji oraz jakieś coś (nie wiem co) z mosiądzu z dużym potencjałem twórczym.
Potem wpadła mi w ręce stara drewniana ramka pozbawiona płótna, do której przybiłam (nooo.. nie całkiem sama ;)) gwoździkami tekturę i okleiłam całość starym papierem książkowym.
I dalej już poszło szybko.
Wyszła taka mandala kolażowa w stylu łączonym - etno + Łódź fabryczna XD XD...
Wymiary to 20cm x 40cm.

Ale żeby dopełnić całości, to i tekst recyklingowy z tekstów gazetowych ułożyłam :)
Taka trochę podpowiedź, jak można zinterpretować powstałą pracę.
Aczkolwiek interpretacja może być dowolna...













































gdzieś
w głębokiej dżungli
przeznaczenia
Inspirują nas rozmowy o świcie
W świetle widziane
delikatne akcenty człowieka
Boże, co za niezwykły
widok!
Chcę wierzyć w
szczęściodajne ciało 
i miłość.




No! Nie lubię takich długich przerw na blogu... Żywię nadzieję, że wkrótce uda mi się coś jeszcze zrobić.
Do następnego razu Kochani! Ściskam :**

6 komentarzy:

  1. piękny cytat ... praca jak zawsze zachwyca pomysłowością i doborem koloru tudzież detali składających się na całość :) podziwiać ino wypada ... i podziękować za wspólną zabawę Ki DT AP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jyoti, jak zwykle, Twoje składanki ze słów trafiają w moje samo sedno... Kradnę bezczelnie! I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne to jest i jedno i drugie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Dla mnie super. Podziwiam umiejętność tworzenia takich form. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dekoracja, brawo za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca i pomysł, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń