niedziela, 25 września 2016

Na bosaka po siebie

Kolażyk zrobiłam.
Taki nie za duży, 20,5cm x 20,5cm
Zrobiłam go na wyzwanie - STARS w scrapkach-wyzwaniowo.
Temat gwiazd wydaje się być tematem o bardzo szerokich możliwościach twórczych.
Ja sobie umyśliłam tak:





Take off your shoes.
Relase your feet.
Let yourself walk barefoot and
then you will relase yourself
and follow your own star.

































Stopy nie służą tylko do stania na ziemi. Są ważnym energetycznym połączeniem z ziemią i regulatorem termostatu organizmu. Żeby stopa mogła sprostać tym wszystkim obowiązkom, trzeba od urodzenia dostarczać jej stymulacji. Dotykanie i masaż stóp zarówno u dzieci, jak i u dorosłych wpływa dobrze na wiele życiodajnych organów. W podeszwach stóp znajdują się neuroreceptory, które potrafią optymalizować pracę różnych urządzeń organizmu. Więc chodźmy jak najwięcej, gdzie się da, na własnych nogach. Ograniczajmy czas, jaki nasze stopy spędzają w pokrowcach - nie odcinajmy ich od świata. Chodzenie w butach na sztywnych podeszwach wyłącza z użycia do 30 proc. mięśni stóp. Używajmy stóp. Stymulujmy, chodząc boso po ziemi, po piasku, po lesie, a nawet parę chwil po śniegu i, oczywiście, po domu. Nagrodą będzie lepszy kontakt ze światem, lepsza termoregulacja temperatury ciała, więcej zdrowia oraz poczucia swobody i niezależności.

Wojciech Eichelberger
Zwierciadło, luty 2015





Ja uwielbiam chodzić na bosaka. Korzystam z takiej możliwości, kiedy tylko mogę :) Dzikuska jestem:)))))
Pozdrawiam Kochani cieplutko :**

4 komentarze:

  1. Świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it !!!! Thanks for playing at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha fabulous!! Thank you for playing along with our Scrapki-Wyzwaniowo challenge this month xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystko! Podoba mi się pomysł z trzymaniem gwiazdy.TXT kopiuje i ląduje włąsnie w PS i zaraz wydrukowany frunie na moją magiczną ściąnę. Uwielbiam Twoje posty! Pozdrwiam Ev.

    OdpowiedzUsuń