wtorek, 27 września 2016

Witam słońce wschodzące

Dobry wieczór :)
Tak jakoś wieczorową porą dziś przybywam.
Kiedy słońce już zaszło :) (a propo tytułu :))))
Znowu pomandalowało mi się.
Mandala 24cm x 30cm
Z piórkami.
A jakże by inaczej...;)













































(...) ja, który wiem, ja, który wiem i który nie zapominam, że śmierć mnie kiedyś obejmie, witam słońce wschodzące, każdy dzień z radością straszliwą i uczę się co dzień żyć prosto i jasno, i uczę się też tak samo nie odpędzać smutku niepojętego, bo on się nie da odpędzić, tylko nosić go ze sobą jak dolę swoją, nie jak bu­ty letnie i buty zimowe, ale jak głowę, która czasami boli.

Edward Stachura





Tak mi się Stachura przypomniał. Mój ulubiony twórca, który mnie słowami swoimi oczarował.
Pozdrawiam! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz