środa, 19 października 2016

Prawdziwy spokój

Dziewiąta, wrześniowa feminka przybywa :)
Tradycyjnie, jak co miesiąc w ramach zabawy z UHK Gallery - inspiracje - Feminki 2016.
Pierwsze styczniowe feminki powstawały w lutym, więc zawsze kolejna feminka "opowiada" poprzedni miesiąc licząc od aktualnego miesiąca.
Październikowa zatem będzie w listopadzie, itd.
Tymczasem moja wrześniowa feminka - boginka wspomina piękny, ciepły, słoneczny wrzesień oraz wspomnienie plaży...
Imię jej - Wrzawa Wrzesień :)
(Nie było łatwo znaleźć dobrego imienia na "Wrz".......)




























Prawdziwy spokój nie posiada
żadnych innych planów oprócz
odpowiedzi na to, co jest.

Matt Kahn 




Udało mi się jeszcze zrobić zdjęcia, zanim się ściemni. 
A pada dziś cały dzień i pada. Zdążyłam zmoknąć pomimo parasola...
Nic tylko siedzieć w domu, w ciepełku i nigdzie nie wychodzić...:)
Cieplutko pozdrawiam :**

3 komentarze:

  1. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to właśnie imię - skojarzyło mi się z ciepłem jesiennym, chociaż teoretycznie dotyczy hałasu :) Piękna rudowłosa feminka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca!A zestawienie wszystkich powala na łopatki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń