poniedziałek, 10 października 2016

W podróży życiowej

Przybywam z pewnym opóźnieniem, tak jakoś wyszło.
Z parawanikiem przybywam.
Z parawanikiem na szaro.









































(...) ludzie... na pewno więcej wejdzie niż wyjdzie, bo tak jest z początku, dopiero w dalszej podróży więcej wysiada niż wsiada. Tak jest zawsze. W dalszym życiu tak samo. W dalszej podróży życiowej.

Edward Stachura




Fakt. Tak ostatnio zauważam że wokół mnie jakby się wyludniło w ostatnich latach... w tej mojej podróży życiowej... Hm... Może też i ja się odizolowałam?... A tyle ludzi kiedyś znałam, bogate życie towarzyskie miałam...
Ani to dobrze, ani źle. Taka luźna obserwacja w odniesieniu do słów Edkowych...:)
Przytulaski posyłam :**

1 komentarz:

  1. Świetny parawanik! Widzę tu wiele detali, dobrze dobranych i połączonych ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń