niedziela, 20 listopada 2016

Odpuść sobie

Czas na październikową, dziesiątą z kolei Feminkę zrobioną w ramach wspólnej zabawy z UHK Gallery - Inspiracje - FEMINKI 2016.
U mnie, jak zwykle Feminki przyjęły formę Boginek.
A październik był dla mnie ostrym wyhamowaniem po letnich wyjazdach i licznych wypadach za miasto. W pewnym sensie zostałam sama ze sobą na ten czas. Moi najbliżsi powyjeżdżali do pracy i nie tylko, więc musiałam cieszyć się jedynie własnym towarzystwem.
Dziecko moje oczywiście było ze mną, ale wiadomo, to już inny rodzaj więzi :)
Po raz pierwszy ubrałam Feminkę w brązy.
Oto PAMELA PAŹDZIERNIK:





























Odpuść sobie myślenie, jak twoje życie powinno wyglądać, wówczas będziesz mógł doświadczać życia, które MASZ.

Rhonda Britten




Zostały jeszcze dwie. Już niebawem kolekcja się dopełni. Czas tak szybko płynie...

Zmykam. Ostatnio trochę zaniemogłam, więc będę dalej w ciepłym łóżeczku się kurować. :)
Cieplutko pozdrawiam Was Kochani :**

4 komentarze:

  1. Jakie prawdziwe słowa, te o życiu! Ach, żeby można je było komuś włożyć do głowy! Bo gadanie niestety słabo działa... Piękna Feminka, wygląda na wyciszoną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielość robi wrażenie!Bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadłam, bo zawsze patrzę w oczy Twoim feminkom i przyznam, że mnie .... przerażają :) mam wrażenie, ze zaglądają do mojego wnętrza, i przez nie poza nie ... czasami z lekką przyganą, czasami z leciutką nutą litości istoty wyższej widzącej więcej, ale zawsze ciarki mi przechodzą po plecach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę... :) Ale w końcu to Boginie, i jak przystało na Boginie mają rentgen w oczach! :)))))))))

      Usuń