niedziela, 20 listopada 2016

W sercu człowieczym...

Zawezwało mnie do zabawy listopadowe płomienne wyzwanie w Art - Piaskownicy - Płomień.
Jako że mam spory zbiór świeczek, postanowiłam pokombinować.
Lubię płomień. Lubię żywioł ognia.
Wszak mam go sporo w swoim horoskopie...
(Słońce, Mars i Ascendent w Lwie!)
Całkiem niedawno fotografowałam świece na polnych dróżkach :)
Dzisiaj niestety ograniczyłam się do swojego pokoju :)
Szukałam też jakiejś sentencji, czy wiersza z płomieniem w treści, ale nie znalazłam niczego, co by mi się spodobało, w związku z czym...ułożyłam haiku! Rozpędziłam się i wyszły mi trzy haikowe werseciki :)
Nie aspiruję do bycia poetką, więc krytyki się nie boję :) W końcu każdy sobie może używać słów jak sobie chce, co nie? ;) Ale zachowałam ilość sylab - 5/7/5
Na wyzwanie jest fotka pierwsza.
Reszta bezwyzwaniowa :)
I bezwyznaniowa, hiihihihi






***
 serce człowiecze
w sobie mam wrażliwe zbyt
czego się boi?



























***
pali się jasno
płomień w sercu człowieczym
w tobie też. słyszysz?

***
nasłuchuje ktoś
we mnie dźwięku płomienia
słuchanie słyszę



Dawno nie układałam haiku. A bardzo je lubię. Zwłaszcza mistrzów poczytać. 
...aj! późno się zrobiło...
Czas odlecieć w senne objęcia Morfeusza...
:**

2 komentarze:

  1. I like your photos, the different flames are so beautiful!
    Greetings from Germany

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, mnie podoba się czarno-biała:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń