piątek, 23 grudnia 2016

Co by radośnie było :)

Hejka Kochani :)
Mając za sobą tłumy w sklepach, ukoiłam się nieco w pustym mieszkanku i przybywam z króciutkimi życzeniami.

Tym, co świętują - życzę radosnych świąt,
Tym, co nie świętują - życzę radosnego bytowania.
A tym, co się irytują - życzę radosnego przetrwania :)

Dawno nie było fot w stylu narcystycznym, więc nadrabiam zaległości :)))
Dołączam również fotki pierniczków świątecznych, które upiekła i udekorowała mama mojej przyjaciółki - przezdolna Pani Krysia :)































(...)

a pracowałem ciężko nad szukaniem
nad wyszukaniem tych bram nieśmiertelnych
tych bram zatraconych poszukując
(...)
Edward Stachura
fragment wiersza "Przebyłem noc właśnie"


Tak niebanalnie chciałam. Przewrotnie.
...i prawdziwie...
To jeszcze raz Kochani - Piękności, Radości, Nicości oraz Wszystkości :))))))))))

2 komentarze:

  1. Yoyti:)
    Bywam często, zaglądam, podziwiam kolory, kształty i mądrości:)
    Dla Ciebie zatem wszystkości kolorowej i radosnej:)
    K.
    Ps. Zdjęcia cudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, za szybko nacisnęłam..:)
    Jyoti miało być:)

    OdpowiedzUsuń