niedziela, 25 grudnia 2016

Gdyby tak przestać szukać...

Deszczowo było cały dzień, co zupełnie nie przeszkodziło w tym, co by połazić po polach i chaszczach, czyli zwyczajnie pobyć z dala od miejskich klimatów.
...i przemoczyć nogi...hihiihi
W taką pogodę było puściutko, nawet na drogach.














Myślałam, że wiem, lecz nie wiedziałam.
Miałam nadzieję, że będę wiedziała, lecz nie wiem.
Dzień po dniu mija i nie wiem nic.
A jednak wciąż żyję!

Nitya

















Z chwilą gdy porzucam swą dumę, oczekiwania, osądy,
otwiera się przede mną cały wszechświat.
Pojawia się radość, błogość, lekkość.
Tak ciężko było dźwigać ten ciężar.

Nitya

















Ilość cierpienia, jakiego doświadczamy,
mierzy się stopniem przywiązania do tego,
w co wierzymy.

Nitya














Dopóki będę szukać szczęścia,
pozostanę nieszczęśliwy...
A gdyby tak przestać szukać?

Nitya














Kiedy używasz myśli, by coś zrozumieć,
nie masz kontaktu z tym, co naprawdę żywe.

Nitya






Z tej to książeczki czerpałam cytaty...
Jest to mój nowy nabytek autorstwa Patrycji Pruchnik Nityi - "Koniec wszystkich historii".
A Nitya to cudowna przewodniczka po drodze do odnalezienia siebie. Nie czaruje, nie słodzi, jest konkretna, klarowna, niemal przejrzysta.
W dodatku jest taka "nasza", polska :)))))))) Kochana <3



                                    




Buziaki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz