czwartek, 12 stycznia 2017

Zobaczyć, jakie to jest

Żegnam się dzisiaj z Feminkami, które towarzyszyły mi cały rok 2016 we wspólnej zabawie z UHK Gallery Inspiracje.
Malując tą grudniową miałam wrażenie, że skądś ją znam? Myślałam nawet, ze może już taką zrobiłam? Ale nie... W każdym razie jest mi jakoś tak dziwnie znajoma...
Kolory, jak na grudzień przystało - świąteczne :)
Ostatnia, grudniowa feminka wygląda więc tak:
Genowefa Grudzień ;)





























Tak długo, jak masz pewne wyobrażenie o tym, jak być powinno, tak długo nie możesz zobaczyć, jakie to jest.

Ram Dass




Dziękuję za wspólną zabawę. Gdyby nie to roczne wyzwanie, nigdy by te moje boginie nie powstały. Dziękuję więc i za to.
Pozdrowienia serdeczne ślę :**

1 komentarz:

  1. Niesamowita jest Twoja kolekcja! Piękne, różnorodne, a jednak spójne, kreatywne, oryginalne... Dziękuję, że się z nami bawiłaś!

    OdpowiedzUsuń