środa, 1 lutego 2017

W przestrzeni ducha

Dzień dobry luty :)))
Drugi miesiąc tego roku witam fotograficznie.
Zrobiłam fotkę liftową zdjęcia w FotoGRZE - lift kartki w Art - Piaskownicy.
W mojej interpretacji nie jest to kartka, a swobodna kompozycja :)
No i przy okazji, jak zwykle rozkręciłam się i porobiłam więcej fotek. Wyobraźnia tradycyjnie mnie poniosła...;)












































Przestrzenią ducha,
gdzie może on rozwinąć skrzydła
jest cisza.

A. de Saint Exupery




Ten naszyjnik, to japamala, prezent od przyjaciółki przywieziony prosto od Mooji'ego z Portugalii w zeszłym roku:)
Do malowania ostatnio nie miałam jakoś ani czasu, ani weny. I nie wiem, kiedy ją będę (tą wenę) miała, no bo czas to jakoś da się wygospodarować, jak się bardzo chce.
Póki co bardziej mnie ciągnie obecnie do fotografowania. 
Ściskam Kochani:**

3 komentarze:

  1. Fajne kompozycje :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez fajne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń