wtorek, 14 marca 2017

Kiedy uwolnisz siebie...

Przydarzyła mi się niedawno pewna spontaniczna sesja fotograficzna :)
W maju 20go - 21go w Stargardzie odbędzie się Art Festiwal, w którym biorę udział i potrzebne było jakieś moje zdjęcie z mandalami. Foto robiła mi moja córcia i nie poprzestała na jednym.
Załapał się też Kot. Oraz mop.
Postanowiłam parę tych zdjęć wrzucić na bloga...:)















































Pozwól nam, za swoim pośrednictwem, abyśmy byli niedoskonali, ponieważ niedoskonałości to norma. Kiedy ukrywasz swoje słabości, uczysz nas ukrywać nasze. Bardzo lubię powtarzać, że czekam na jednego nauczyciela, tylko jednego, który by pozwolił nam być tym, kim w tej chwili jesteśmy, po to byśmy wszyscy przekonali się, co jest dla nas normalne. Przejawiasz się w tej chwili właśnie w taki sposób. To wspaniały dar. Cierpienie polega na ukrywaniu tego. Kto inny pozwoli nam na wolność, jeśli nie ty? Zrób to dla samego siebie, a my pójdziemy za twoim przykładem. Stanowimy odzwierciedlenie twojego sposobu myślenia i kiedy uwolnisz siebie, wszyscy odzyskamy wolność.

Katie Byron



Ostatnio jak widać na topie jest u mnie Katie Byron. Dorwałam się do jej książki "Skończ z cierpieniem, ciesz się życiem" i podczytuję sobie co poniektóre cytaty :)
A i czasem się z wami nimi dzielę :)
Dobrej nocy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz