niedziela, 19 marca 2017

Na czym polega wolność

Jedenasty tydzień tego roku właśnie upływa...
Czas na kolejną porcję zdjęć robionych codziennie w ramach mojej wersji Projektu 365 dni w zdjęciach.
Ten tydzień wyszedł mi raczej spokojnie, nudno nawet. Bez fajerwerków :)
Znowu zakończony fotką Kocią :)
Jako ciekawostkę dodam, że w tym tygodniu przeszłam na dietę bez cukru i glutenu. Czuję fizycznie, że to dobry kierunek. Codziennie wcinam avocado! Nie tylko, oczywiście :)
Ale odczuwam brak słodyczy... Jednak świadomość, jakie spustoszenie stwarza cukier jest póki co silniejsza niż nałóg.
Za chlebem jakoś nie tęsknię, całe szczęście :)



72#365 Poniedziałek. Wieczorne odbicie wnętrza kuchni w oknie / Aparat :)



73#365 Wtorek. Kolorowy mix w świetle słońca / Aparat



74#365 Środa. Ze spacerku :) / Telefon



75#365 Czwartek. Fota z cyklu "co to???" :) / Aparat



76#365 Piątek. Kotlecik jaglano - ziemniaczny z sosem brokułowym i z buraczkami dla Młodej ;) / Aparat



77#365 Sobota. Fotka z serii "zaułki i uliczki mojego miasta" :) Wieczorne wyjście z domu / Telefon



78#365 Niedziela. Przyłapany na gorącym uczynku ;) / Aparat




Wolność
Kiedy byłem młody myślałem, że wolność polega na tym, aby robić to co ja chcę. Teraz wiem, że to jest na odwrót. Prawdziwa wolność polega na tym, że nie musisz robić tego co „ja” chce. Tak naprawdę, nie musimy robić czegokolwiek. Wtedy przechodzisz na drugą stronę i twoje działanie staje się niedziałaniem. Robisz działania, ale nie pochodzą one z uwarunkowanego umysłu, lecz są wynikiem spontanicznego bycia w tu i teraz. Nie pochodzą z idei, pomysłu, stają się ruchem Życia, Istnienia. Naturalne i spontaniczne.


Paweł Jan Mróz





To chyba wszystko, co miałam dziś do powiedzenia. Miłego reszty weekendu Kochani :**

1 komentarz: