niedziela, 2 kwietnia 2017

Nie próbuj zrozumieć

To już trzynasty tydzień tego roku w zdjęciach robionych dzień po dniu w ramach mojej wersji fotograficznego Projektu 365 dni :)
W tym minionym tygodniu skończył się marzec i rozpoczął kwiecień :)
Nie miałam jakichś szczególnych pomysłów zdjęciowych. Za wyjątkiem soboty, którą spędziłam nad morzem. Poza tym zwracałam uwagę głównie na kolor.
Zapraszam do kolorowej kontemplacji zatem!



86#365 Poniedziałek. Kurkumowy portrecik :) Aparat



87#365 Wtorek. Kolorowe ślady pojedzeniowe ;) / Aparat



88#365 Środa. Kompozycja butelkowa :) / Aparat



89#365 Czwartek. Kolorowe badylkowe love :) / Aparat



90#365 Piatek. Piąteczka z drugiej strony lustra. / Aparat



91#365 Sobota. Pierwszy tegoroczny wypad nad morze. / Aparat



92#365 Niedziela. W oknie. / Aparat




NICZYM NIE ZARZĄDZAJ
odpowiedzi nie znajdziesz w odpowiedzi
ani w wiedzy
której można użyć

to co jest używane
dzieje się w przestrzeni
która po prostu jest

nie da się nią zarządzać
jest wolna od wszystkiego
jest przed istnieniem tego świata
jest niewyczerpanym źródłem energii

przed stworzeniem
przed istnieniem
przed światem
przed świadomością

niczym nie zarządzaj
nie próbuj sobie radzić
niech się dzieje
nie próbuj zrozumieć
nie musisz

Nitya  
Poznań 4-03-2017




Tym razem wyjątkowo wszystkie zdjęcia zrobiłam aparatem. Takoś jakoś :)))))

Miłego wieczoru życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz