niedziela, 9 kwietnia 2017

W potencjalnym stanie istnienia

Dzisiaj mamy 99 dzień roku.
Mija właśnie czternasty tydzień.
Tradycyjnie więc zamieszczam zdjęcia z całego tygodnia robione dzień po dniu w ramach mojej wersji Projektu 365 dni, który sobie umysliłam na początku tegoż roku :)
Ten mijający tydzień minął mi dość spokojnie, zdjęcia są też takie bardziej... hmmm... poetyckie?...:)
A i wiersz się jeden znalazł, powstały z tytułów kilku książek. W duchu non duality :)
Jedno artystyczne selfie pojawiło się również ;)
Zapraszam do oglądania!




93#365 Poniedziałek. Takie kwiatki w mojej dzielnicy / Telefon



94#365 Wtorek. Kompozycja z piórkiem :) / Aparat



95#365 Środa. Nowe pudełko w domu do zarekwirowania ;) / Aparat



96#365 Czwartek. Kobaltowa kompozycja :) / Aparat



97#365 Piątek. Art selfie ;) / Telefon



98#365 Sobota. Wiersz grzbietowy z tytułów książek:
"A jeśli już jesteś w niebie
poza ciałem fizycznym
Tak! Kochaj to co jest...
Kochaj co masz!
Nagie TERAZ
Praktykowanie Obecności
Koniec wszystkich historii" :) / Aparat



99#365 Zaklęcie na miłosny dzień ;) / Aparat




Nie ma "ciebie ".
Jest jedynie totalność istnienia. 
Wszystkie możliwości. ..
Albo już zamanifestowane , albo w stanie potencjalnym.


Cesar Teruel




Good bye czternasty tygodniu! Dziękuję, żeś taki spokojny był :)
Miłej końcówki tygodnia życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz