niedziela, 25 czerwca 2017

Czysty umysł utrzymuj :)

Dwudziesty piąty tydzień za niespełna kwadrans minie bezpowrotnie :)))
A ja wrzucam zdjęcia z tego minionego tygodnia właśnie. O :)
(Zdjęcia, które cykam dzień w dzień w ramach mojej wersji foto Projektu 365 dni)
Wyszło jakoś tak:


170#365 Poniedziałek. Pierwszy widok, który ujrzałam po przebudzeniu rankiem :) / Aparat



171#365 Wtorek. Paleta po zakończeniu malowania. / Aparat



172#365 Środa. Pierzaste zbiory najnowsze :) / Telefon



173#365 Czwartek. Pan Kot i jego spojrzenie... ♡ / Aparat



174#365 Piątek. Najt kompozyszyn / Aparat



175#365 Sobota. Nieoczekiwana impreza :) / Telefon



176#365 Niedziela. Dżungla w mieście :))) / Aparat





Każdy ma złe nawyki i dobre nawyki. To nie jest problem. Tylko utrzymuj czysty umysł, czysty umysł, czysty umysł, z chwili na chwilę, a właściwy nawyk pojawi się sam z siebie. To nazywamy właściwą karmą - nie jest to dobra, ani zła karma. Jest ponad dobrem i złem.

Mistrz Zen Seung Sahn




Chciałam zdążyć jeszcze przed północą... Chyba się udało :)
Ściskam ciepluchno :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz