niedziela, 11 czerwca 2017

Przemijające widowisko

Dzieńdobrywieczór :)
Tydzień dwudziesty trzeci za nami i czas więc na moje fotki robione dzień po dniu w ramach mojej wersji foto Projektu 365 dni.
Ten tydzień wyszedł dość osobliwie... Większość zdjęć zrobiłam wieczorem.
Jakaś taka intensywność jest w wieczornych zdjęciach...



156#365 Poniedziałek. W świetle zachodzącego słońca / Aparat



157#365 Wtorek. Zestaw moich mini książeczek :) / Aparat



158#365 Środa. W objęciach energii czerwieni...:) / Telefon



159#365 Czwartek. W piwnicach miejskiego ratusza :) / Telefon



160#365 Piątek. Kanapeczki z humusem, avokado i ogóreczkiem :) / Aparat



161#365 Sobota. Przesłanie :) / Aparat
( jeden z moich gazetowych tekstów )



162#365 Niedziela. Anioł...... :) / Aparat




Życie moje to ciąg wydarzeń, tak samo jak u pana. Tylko, że ja nie jestem zaangażowany i patrzę na przemijające widowisko, jak na przemijające widowisko, podczas gdy pan tkwi uczepiony rzeczy i daje się nimi kierować


Nisargadatta Maharaj



To wszystkiego miłego życzę :)
Miłego ciągu zdarzeń :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz